Sunday, November 16

i might be wrong

bu geceye dair teoriler,
herşey gelir geçer...
uykudan uyanmak bir çok duruma betimleme olabilir herkesin anladığı kendine hesabı...
herşey gelir geçer...
hava kararınca herşey farklı geliyor...
algıların kapanması mümkün değil ama olsa ne iyi olurmuş zamanla...
korkmak ne basit ne kadarda insana özgü,
radiohead dinlediğimi belirtip alıntılar yapmak istiyorum belki daha çok sevilmek için yada ne biliyim işte onun gibi birşey...
insanın kendini sevdirmek için söylediği yalanlar gibisin...
herşey yerli yerinde olsa ne iyi olurdu...
herkes çılgınlar gibi zıplarken dinlediği şarkının acımasız bir aşk şarkısı olduğunu bilse ne farklı olurdu herşey...şu şarkıda götleriyle kıvıranlara ne kadar şaşırıyorum ve onlar haklı olarak ne kadar umursamıyorlar beni...en az benim onları umursamadığım kadar
Can you see that I am needing
Begging for so much more
Than you could ever give
And I don't want you to adore me
Don't want you to ignore me
When it pleases you
yada;
she burns like the sun
i can't look away

güzellemelerin sonu yok benden başkasınıda ilgilendirmez ya olsun
bu arada üstüste videotape-exit music-where i end you begin dinlemeyin valla artislik yaptığımdan değil insanın kendini bu kadar yıpratmasına gerek yok...yıprandığımdan değilde ne biliyim dinleyin be hatta şimdi birini açtın bile dimi bana inat zaten amacımda buydu hahahah

yinede i might be wrong

No comments: