Saturday, January 17

100 yıllık rekabet(!)


100 yıl olmuş''muş'' gs-fb rekabeti. amacım 100 yıllık çınarlara bok atmak değil ama sevmiyorum işte birader sevemiyorum şu takımları. hakem camiasındaki lobileriyle topladıkları sempatiyle anadolu takımlarının emeklerini terlerini çalan takımları sevemedim gitti. 100 yıllık rekabetmiş ne yalan söyleyeyim umrumda değil. birbirleri üzerinden nemalanan medya tarafından fazlaca şişirilmiş bir balon sadece... herbir takımın kendi yazarları hatta kendi medya grupları var, milyonlarca taraftarları var açıkçası türkiyedeki pastanın %70'ine sahipler ve hala doymuyorlar. o kadar kötü yönetiliyorlar ki hala hakemlere federasyonlara ihtiyaç duyuyorlar. o kadar güçlüler ki işlerine gelmeyen federasyonu, mhk'yı deviriyorlar. kendi aleylerinde çalınan her faul infial yaratırken lehlerine 2 haftada bir çalınan yalan yanlış penaltıları görmezden geliyorlar kırmızı kartlarda avuçlarını ovuşturuyorlar. evet bu takımlar birbirine rakip ama çalmak konusunda...

ben galatasaraydan dinci hakan şükür'ün dürüst hakan şükür'ün cumhurbaşkanlığı kupasında ankara'da 118. dakikada kendi bile inanmadığı pozisyonda kendini yere bırakıp ayarattığı penaltıda kupamızı çalarken nefret ettim...''skorbordun üstündeki yazıya dikkat''..

fenerbahçeden ise daha önce kocaelinin şampiyonluğa koştuğu 92-93 sezonunda kocaeli en formda zamanında fenerbahçeyle oynayacak ve beraberlik bile şampiyonluk yolunda büyük avantaj sağlayacakken fe fenerbahçenin 4 oyuncusu cezalı veya sakatken (aykut falan dahil) maçı sikimsonik bir sebeple erteletip daha sonra sakatları iyileşip kendi sahasında hakemin iteklemesiyle 4-0 kazanırken, o zaman takımın yıldızlarından ''satıcı'' bülent uygunla anlaşıp o maçlarda oynamamasını sağlarken ve o sezon galatasarayı şampiyon yaparken nefret ettim...yani bir diğer kupayı çaldığında...hemde sözde rakibine hediye ederken...dedim ya nemalanmak diye pay biçin burdan

kısaca gün gelir medyanın balonları gökçek'in balonları gibi patlar belki fakat içimdeki bu nefret bitmez..afedersin sokayım rekabetine

1 comment:

ziggytheking said...

http://kraldancokkralci.blogspot.com/2009/01/century-slx.html

şöyle bişiy kopyalamıştım başka bi blogdan. günün anlamsızlığı ve önemsizliğine dair.