Sunday, June 28

gelen kongre

kongre sürecinden bahsetmeyen körfezli blog mu olur dedim yazmaya koyuldum. serhan gürkan bey kesinlikle aday olmayacağım derken insanların gözlerinin içine bakarak yalan söylüyordu. -ki böyle insanlardan sürekli kaçınmak gerekir- ama çubuklu köyü kocaelispor'un çubuklu formasını serhan gürkan'ın kirli elleriyle kirletti.

iki adaydan birisi her zaman seçimi kazanır, gerek siyasi görüşümüz gerek hayat görüşümüz hiçbir zaman kazanan tarafta olmayacak biz bunun bilincindeyiz de en azından adil bir biçimde kaybetmek isterdik bu seçimleri.

ben bu seçimde hiç taraf olamadım ne serhan gürkan ne muammer çelik nede osman yaman kocaelispor'a eski günlerini yaşatacak vizyona sahip adamlar değiller ama sg hiç adam değil. asıl sorunda bu noktada başlıyor.

bu takımı 1.lige çıkarırken alkışladık büyük başkan tekrar seçilsin dedik yalan yok ama süper ligi kıvıramadı. oyuncularla arasını bozdu ve takımın kimyasıyla oynadı. eldeki kadroyu koruyabileceğini iddaa eden yönetim tabii ki tercih sebebiydi olmadı.

hepsinden önemlisi kongre üyelikleri...serhan gürkan'ın köylüleri kocaelisporumun renklerini bilmeyen futbol cahili 2 aylık mini mini kongre üyelerimiz var ve oy kullanabiliyorlar. bir seçim geride kaldı eyvallah ama bu tüzük bu üyelik sistemi bizim geleceğimize ambargo koyar inşallah birileri bunun farkındadır.

not:post'a uygun fotograf bulamadım.

No comments: