Wednesday, June 10

taner abi


bu blogu açtığımızdan beni en atmak istemediğim post'u atıyorum. hatta bu öyle bi post ki bunu atmamak için blogu kapatsam yeridir.

kral gitti...
ben onunla ilk defa bankasyadan düşmekten son maçlarda kurtuluğumuzda tanıştım. malatyaspora 2 müthiş gol atmıştı. aklımda kalmamış tabi bir sonraki sezona kadar. bankasyada şampiyon olurken bizi 21 kere gol diye ayağa kaldırdın taner ama biz seni bunun için sevmedik...

ben seni tribüne çağırırken elini mütevazıca kalbine vurduğundan sevdim.
taner gol gol gol dedikçe yüzümüzü kara çıkartmadığından sevdim.
iki yumruğunu havaya kaldırarak sıçradığın komik gol sevincinden sevdim.
SAĞ AYAK İÇİNİN MÜBAREKLİĞİNDEN SEVDİM.
galatasaraya 4 gol atman umrumda değildi ama konyaspora 80'de attırdığın golden dolayı sevdim.
altaya attığın golden dolayı sevdim.
sadece gollerden dolayı değil saha içinde yürüyüşünden, sol açıkta aldığın topu kalenin içine kadar sokuşundan sevdim.

sevdim seni abi. ve hatta taner gülleri çok sevdik seni...

sözlükte yazdım iki forumda da yazdım. sevgi karın doyurmuyor kaptan. ben seni öyle bi sevdim ki sana kızamam bile yolun açık olsun. hayatımda bi kere daha o cenabet stada gelirsem seni izlemek için olur.

yolun açık olsun abi...

No comments: