Saturday, April 11

bülent bunları duyuyosan duymasan daha iyi


maç ile ilgili ferata birebir katılmakla beraber. erhan hocama söylemek istediklerim var. sayın hocam golü bulup 1-0 öne geçmişiz ve hızlı forvetimiz sakatlanmış. bu durumda yapılacaklar nedir?

a-) serdar'ı oyuna almak
b-) ross'u oyuna almak.

oyuna ross'u alıp ademi akeem'in yerine kaydırıp akeem'i hızlı tek forvet olarak oynasak dünya belkide daha güzel olmaz mıydı??

bu arada fenerbahçe maçından sonra kesin karar verdim. BÜLENT YILDIRIM ZOR ZAMANLARINDA FEDERASYON VE MHK TARAFINDAN BÜYÜK TAKIMLARI KORUMAK VE KOLLAMAK İÇİN PANSUMANDIR. BU MAÇTA GÖREVİNİ YAPMIŞ MAÇI BİR TARAFTAN ALIP DİĞERİNE VERMİŞTİR.

tabi istanbul'a kar yağmadan türkiye'ye kış geldiği bilinmez ya bizim ki o hesap.

3 comments:

schakal said...

yapmayın arkadaşlar sadıgov bunu hep yapıyor kayseri maçında da bu penaltının aynısını yapmıştı nedense o zaman hiçkimsenin aklına hakem gelmemişti... beşiktaş'a verilincemi böyle oldu anlamıyorum.pozisyonu bi daha izlemenizi ve top ele değil el topa gitmeli diyen arkadaşları zamnında nikolas anelka'nın elinin hangi anadolu takımının böğrüne saplandığını düşünmeye davet ediyorum.ayrıca pozisyonda sadıgov elini saklamamakta bilakis ellerini açarak kaymaktadır. biraz objektif bakış açısı ve sağduyu lütfen.

bozo said...

olm maçı izlemeden yazma schakal bide blog yazarı olcan o pozisyonda el vücuda yapışık ayrıca 27. dakikada ki ibrahim üzülmezin kendini atıp kurtardığı gole değinesim bile yok

schakal said...

maçı belki canlı izlemedim ama karşı kaleden pozisyonun penaltı olmadığını gördüğünüz için hepinizi tebrik etmek istiyorum :) ayrıca ferat kardeşimin postundaki '' kendileri de yaralanmaya başladı'' kısmındaki ''de'' eki herşeyi açıklıyor bence.Bundan önce kim yararlanıyodu da beşiktaş ''de'' oldu merak ettim doğrusu.