Wednesday, April 8

cuma'nın gelişi


4 farklı mağlubiyette tadım kaçtığından yazı yazmadım ama zaten yazacak pek birşeyde yoktu. izlenemeyen maçın üzerine yorum yapmak zaten pek mantıklı ve gerçekçi değil. canını dişine takmış şekilde saldıran ankaragücüne direnemedik ve bunun başlıca sebebinin önümüzdeki beşiktaş maçı olduğuna inanıyorum. oyuncuların aklı naklen yayındaydı sanırım. ne mazowa orta sahada ısıran oyununu oynayabildi ne de taner bilindik plaselerini yapabildi. hatta radyodan dinlerken ankaragüçlü spikerin affetmez dediği pozisyonu bile affetti. kingde bir deyim vardır bağışlayan avuçlar diye biz avuçlayanlardan olduk bu durumda. neyse zaman moral bozma zamanı değil. cuma günü vizeler rağmen tribündeyiz. schakal da oturup ders çalışacak. hey yavrum hey.

taraflı futbol spikerlerini kınıyorum ve onlara laflar hazırladım. in future marty in future...

No comments: