Sunday, September 28

değerlendirme


şimdi neler demişiz neler olmuş ona bakalım
sonuçlar
low stakes
bilbao-getafe alt 1.50 0-1 doğru
valencia-deportivo 1 1.45 4-2 doğru
gaziantep-denizli 1 1.55 2-1 doğru
gs-konya üst 1.40 4-1 doğru
atl.madrid-sevilla üst 1.70 0-1 yatar
gaziantep bugünki büyük bankom:D

high stakes
wigan-man city 2 2.00 2-1 yatar
hacettepe-ankaragücü 0 3.00 0-1 yatar
milan-inter üst 2.00 1-0 yatar
groningen-feyenord 1 2.20 3-1doğru
bologna-napoli 2 2.70 0-1 doğru

bu sonuçlar doğrultusunda high stakes bölümünde çuvalladığım gayet net:D ama hacettepe ve ancelotti'ye söyleyeceklerim var az sonra!!

hacettepe beni hayal kırıklığına uğrattı ankara derbilerinin hepsi 0 biter diye düşünmüştüm yanlış düşünmüşüm man city'de birşeyler yanlış bana bi garezleri var sanırım chelsea karşısında onlara oynadım yenildiler porthsmout maçına 0 verdim 6 attılar bu maç malum man city kusura bakma daha da seni orama burama bile sürmem

burdan beni duyduğuna emin olduğum ancelotti'ye ve başta kaka ve shevcenko olmak üzere topla giderken sürekli geri dönen milan oyuncularına selam...ancelotti yine 1-0' a bağladı maçı

büyük harflerle

ANCELOTTİ TOPSUN OLM

kendime 10 üzerinden 6.5 veriyorum

xoxo gossip girl sundu

1 comment:

Anonymous said...

selamnın aleyküm ancelottinin top olduguna da katılıorum:D