Saturday, September 27

olmayınca olmuyor


bütün olayı şansa yıkmak mümkün değil tabi sahada kemal bülent bölükbaşı serkan yanık ve hamza oyuna sıfır katkıyla oynuyorlarsa şans diyenin ağzını burnunu kırmak bile gerekebilir.evet bu 4 kişi oyuna sıfır katkı sağlarken savunmada arka direkte ufuk çamın adamı sercan bomboş vurdu kafayı ve ilk golü yedik...tutoric ve ufuk çam arkaya atılan topları herbir pozisyonda izlediler ufuğun kademesine girmesi gereken dusan ağır kalınca sercan 2. golü buldu ve bu şekilde çok net pozisyonlar harcadı uzatmanın manası yok kalın kalın ve büyük harflerle söylüyorum BU SAVUNMADAN OLMAZ OLMAZ OLMAZ evet orta sahada mücadele yönünden zayıf kalıyoruz ama stoperde sürekli adam açırmaz ki be kardeşim...90.dakikada ki yediğimiz gole şapka çıkartılır futbol bu böyle goller oluyor bundan sonrada olacak bu konuda kimseyi eleştiremeyiz herhalde

herşey mi kötüydü hayır aksine çok güzel şeyler gördüm takımda serdar topraktepe yüreğiyle oynadı taner süperligdeki iyi santraforlardan biri olduğunu gösterdi semavi şans verildikçe ne kadar iyi oynayabileceğini gösterdi

lafı kemale getiricem ama adını ağzıma alasım yok keza serkan yanık yahu insan 1 tane taçı doğru düzgün kullanmaz mı be kardeşim...iddaa ediyorum kemal kadar bende 10 numara oynarım bu takımda

notlandırmaya geçersek
serdar kulbilge 6
dusan 6 sonradan giren caesar 6
ufuk 4
tutoric 6
serkan yanık 4
semavi 7.5
kemal 3
bülent bölükbaşı 4 yerine giren jestro ?
hamza 5
serdar topraktepe 7 yerine giren musa ?
taner 8 (ilk yarı hatrına)

velhasılı kelam top tekrar schakalda ama pas vermez o ben demiştim

o değilde resimdeki topa hastayım belirmeden geçemiycem...yönetimler gider taraftarlar gider futbolcular gider o top gitmez...umarım gitmez

1 comment:

Potporicaz said...

ben beraberlik demiş idim. metafizik öğeler harekete geçmiş son dk da galiba. normal bu sancılar!