Saturday, September 27

izmit-eylülde en güzel


dışarda tam bir kasım yağmuru var.hava karanlık,tam insanları umutsuzluğa sürükleyen cinsten. yinede izmit eylülde güzel belki yürüyüş yolundaki çınarlardan dökülen yapraklar belki bağçeşmeden gözüken ıslak izmit görüntüsü bana bunu söyleten.

derdim izmiti anlatmak değil bu yazdıda yandaki fotograf paneline dair yazmak lazım. flickr'dan izmit tag'li fotolar bunlar o yüzden arada abuk sabuk fotolar çıkabiliyor. takmayın efendim. sadece şehir bizi ilgilendiren

bu arada bi kocaelispor vardı ne oldu ona??

topu schakala atıyorum ama pas vermez ki ipme

1 comment:

Potporicaz said...

fotoğraf çok tanıdık bana!sebeplerini irdelemek gerek! pas arası yaptım: yeni gazla körfez berabere kalabilir bugün.muhtemel staddasın.ama bu şu anda torres in döktürmesine engel değil. illegal yine!