Friday, October 24

öeehh

eeyytera bea vay houmğa koyyim nidalarıyla windows 95ten kalma bir ekrana bu yazıyı yazıyorum çünkü ktunnel üzerinden sadece buraya girebilmekteyim:D:D

devlet benim blogumu kapatmış huahuahuahuahuah lan hiç bir tane akıllı iş yapmiycakmısınız siz?

sadece ben değil tabii toptan bütün blogları kapatmışlar ama ben şahsi algıladım çünkü blog'un türkçesi günlüktür efendim şimdi biri bu sayfalardan suç işliyorsa o kendi bileceği iştir hepsini birden kapatmak acizliktir ama acizlik az kalıyor mallıktır yani ööeee öyle rezil olduk böyle rezil olduk derdinde değilim çünkü kimsenin olmadığı gibi benimde sikimde değil.

birazda mantıklı işler yapsanız hoca o değilde ben bu ttnet aboneliğimi kapattırsam superonline falan alsam yasaklı siteler açılır mı acaba?? bilen varsa beri gelsin

No comments: