Saturday, October 18

fener maçı öncesi


maça az zaman kaldı bu gece rahat uyurumda yarını bilmem...inşallah güzel postlar atıcam buraya,mutluluk şarkıları falan yazıcam 2-3 tezahürat...çok şey istemiyorum 1-0 olsun bizim olsun diyecek adam değilim bilen bilir ben sadece istekli ftbol görmek istiyorum.tırmalayan bir takım istiyorum eğer bunu görürsem kazanmak kaybetmek mühim değil...

BEN SADECE OYUNCULARINDA BU MAÇI BENİM KADAR İSTEDİKLERİNİ GÖRMEK İSTİYORUM...ÇÜNKÜ EĞER İSTEMİYORLARSA BU FORMAYI TERLETMEYE HAKLARI YOK.

dediğim gibi mevzu kazanmak kaybetmek değil futbol bu her sonuca açık kazanma hırsını görsem bana yeter.

forma için oynayın be...

aylardan ekim günlerden cumartesi
ismetpaşada çıktı çatışma
stada girdik stad karanlık
stad değil bu sanki mezarlık
azrail ile yaptık pazarlık
BU MAÇ BİTMEDEN ALMA CANIMI...

fotograftaki forma için oynayın:D:D

No comments: