Friday, October 17

halısaha


halısahada futbol bizim gibi futbolcu olamamış ama babaları futbolcu olmasını istediği için futbol hastası olan adamlar için birebir.bende isterdim çim sahalarda boş alan buldum mu depara kalkmayı, çapraz koşu yapana pas vermeyip boşalttığı alandan kaleye vurmayı vs...ama olmadı...altyapı serüvenimiz biraz benim becereksizliğime biraz hocaların eyyamcılığına takıldı denebilir.neyse mevzu halısaha... bir gecede 100ytl bayılarak oynadığımız futbolumsu tatmin aracı.ahh ah işte adamlar futbol oynamak için deli para alıyor biz deli para veriyoz geyiğine takılacak değilim.benim için halısaha izlemenin en güzel yanı kahvede birer rıdvan dilmen olan amcaların sahadaki komik hallerini izlemek...oynama açısından bakıncada kafa kafaya giden maçta öne geçiren maç kazandıran golleri atmak.vurmadan önceki gol olur bu hissini hiçbirşeye değişmem ama olmayınca yaşanan hayalkırıklığıda bambaşka olur.pas vermeyi de sevmem bu da bu gecenin itirafı olsun:D benim yeteneğimden şüphe eden hocamında -ki adı engin'di- amına koyyim delirdim yine akşam akşam hadi balataları yakmayalım...

haftasonu büyük maç var stadda olucaz ama düşünüyomda engin sen biraz daha ilgilensen benle belki forma giyenlerden biri olurdum...en azından mücadele ederdim ruhumu koyardım ortaya...

No comments: