Tuesday, October 28

homecoming

evett yasaklarla boğuştuk desem yalan olur çünkü burdan küfür etmekten başka birşey yapmadım.evet bizim millet olarak genel problemimiz bu herşeyden şikayet edip hiçbirşey yapmamak...ve hatta o kadar abartırız ki işi bundan bile şikayet ederiz ama yine birşey yapmayız.pis bir kısır döngü işte bu.yazmayı özlemişiz bu gerçek ama yazacak değerde görmüyorum şuan hiçbirşeyi malum blogun açılma sebebi kocaelispor son sürat düşüşe geçti...hemde küme.yazdıkça dertlendim yine.azıcık yürek bekliyorum topçulardan ama beklentim boşa çıkacak o kesin.biz maçlara gidicez gitmesine ama tadımız yok en başlardaki...artık olur böyle şeyler haftalarında değiliz.takım düşüren hocalarla çalışmaktan sıkılamadık...bu takımda oynamayacak topçuları sayalım oynamadıkları her hafta bir artı düşeriz kenara...kemal ve musa büyük sizi kınıyorum ve size laflar hazırladım ipneler azcık aldığınız paranın hakkını verin götlük yapmayın lan

küfürlü haftalardayız...amin!

No comments: