Monday, October 6

mevzu


uzun zaman oldu yazmadık zaten takip eden de olmayınca böyle araların pek anlamı yok benim gözümde.şimdi de yazasım yok ama alt başlıkta da belirttiğimiz gibi yazmasak olmuyor işte.
uzun bir hafta bitmeye doğru başladı biten hayatların gölgesinde.insanlardaki bu ölüm arzusunu anlamak mümkün değil.ölümüne çarpışmalar,kahramanlık hikayeleri vs...böyle boğucu zamanlarda kendimi ölenlerin yerine koymak istiyorum acaba kaç tanesi kahramak olmak isterdi hayatları karşılığında?1 tanesi evet ben ölmek isterim der miydi?
insanların ölümünden prim yapmak ne kadar adice...
bu konuda yazmak bana düşmez diyemem kimse kusura bakmasın yazarım.çünkü orda ölenler 15-16 yaşlarında yada 88-89 doğumlu çocuklar.herbirisi gaza getirilerek veya zorla o dağlarda yaşayan çocuklar. hoş büyük olsalar da farketmez.öldüler
arkalarından kimi yerde iki sessiz çığlık kimi yerde 10binleri sürüklediler. 2 gün sonra karı kız peşine, eve ekmek götürmenin derdine veya sıradan hayatlarına geri dönecek insanlar...ateş düştüğü yeri yakıyor olan ailelere evde oğlunu bekleyen babasını bekleyenlere oluyor. gazeteler çarşaf çarşaf can üzerinden prim yapma peşinde aptal müzik kanalları yayın yavaşlatıyoruz diyor ...

heyyyyyyyy insanlar uyanın-- ölenler var-- bu hayatta ne kadar daha saçmalayabilirsiniz ?sizi ayakta si...yorlar

nereye salladığım belli değil bu yazıda kendime en çok zararım...nasılsa bunlar son çırpınışlar diyecekler dedim duyunca şimdi sinirlenmenin alemi yok o zaman sinirlenirim.onlar söyledi ben sinirlendim.sonra sakinleştim ama insanların aptallığı karşısında sinirlenmemek mümkün değil...televizyondaki ruhsuz donuk görüntüler,ekranın karşısından bakınca insana benzemiyorsunuz sizi 2 boyutlu görüyorum rüyalarımda gerçek değilmişsiniz gibi ve işin götüsü -bilerek götüsü- gerçek olmamanızı istiyorum yok olmanızı mütemadiyen...

insan silahı bulup birbirini vurduğundan beri kendini bir bok sandı.insanlığın en büyük becerisi zarar vermek zaten.

bu yazıyı toplamak mümkün değilde kısaca böyle hükümetinde böyle askeriyeninde böyle medyanında böyle terör örgütününde a.......

gençler sözüm sizlere ölmeyin olum sizi ölüme gönderiyorlar hepinize söylüyorum geri dönün ölmeyin ulan kimsenin sizin ölmenizi siklediği yok herkes kendi çıkarının peşinde kimi uyuşturucu rantı kimsi devleti yönetmek için korkunun peşinde ölmeyin ulan ölmeyin öldürtmeyin kendinizi...

fotografta ironi olsun hepimize

No comments: