Sunday, March 22

kocaelispor geri dönerken


ligin ilk yarısındaki kabus gibi takımdan sonra bu noktaya kadar gelmek şaşırtıcı. bu sezon ilk defa ipleri elimize aldık. son 5 haftada galatasaray fenerbahçe bursa deplasmanlarından 5 puan ve ankaraspor ve eskişehirspordan 6 puan aldık. iç saha maçlar doğal gözüküyor fakat deplasmanlar gerçekten etkileyici. ligin ilk yarısında bu 5 takımdan sıfır puan aldığımızında altını çizmek isterim.

maçı taktik teknik yazabilecek kadar dikkatli izleme(ye)medim çünkü uzun zaman sonra maratondaydım. aslında daha iyi maç izlemem gerekiyordu ama gençlik işte bağırdık durduk. günümüz haftamız sayelerinde güzel geçecek sağolun yeni kocaelispor'un mimarları.nsumbu mazowa, taner, murat, akeem, ross, ergün, sadıgov, mami, aslankılıç, levent, adem, hamza ve serdar...

aslında 32 yaşındaki bir futbolcunun milli takıma seçilmesini desteklemezdim benim anlayışıma tersti bu konuda çok mu duygusalım bilemiyorum ama taner'in bunu fazlasıyla hakettiğini düşünüyorum. o kadroda ayata duramayan odun batuhan'ın yerine ligde 16 gol atmış karakterli bir golcünün o formaya daha fazla yakıştığını düşünüyorum. belki ispanya maçları yeri olmayabilir fakat inşallah ilerde taner fazlasıyla hakettiği milli formayı giyecek.

No comments: