Friday, March 27

so say we all


battlestar galactica geçen haftasonu bitti. üzerinde yazıp yazmamak konusunda çok düşündüm ama böylesine bir başyapıta selam vermeden olmaz diyerek bir iki şey karalamaya karar verdim.

--hiçbir spoiler içermez--
uzun zaman olmadı onunla karşılaşmamdan beri. televizyonda, karanlık ortamda karizmatik adamlar hararetli hararetli tartışıyorlardı. sonra en baştan alalım nedir ne değildir diye. milletin sahura kalktığı saatlere kadar izledim. bitiresiye izledim... bazı bölümler fantastik bazı bölümler ne kadarda insancıldı. ahmet kaya' nın söylediği çıldırtan bir dengeyle ilerledi herşey. sonunun geleceğini bilseydim daha yavaş izlerdim. uzadıkça uzayan dizilerin aksine erken emekli oldu kızımızın dizisi. daha doğrusu ona kızım demek sadece adama'nın hakkı bizim üzerimize vazife değil. galactica'nın son yolculuğunda peşinden baktık ve selamladık.
--hiçbir spoiler içermez--

arada sana selam etmeye devam edeceğim..

No comments: