Monday, December 8

Joe Jonese Ateşdağlı


bu ismi flying dutchman'i takip eden bilir.ben onların günlüklerini gizli gizli takip eden binlerce röntgenciden birisiyim.bu adam hakkında yazmak istememin sebebi benim ''orada olsaydım anları''mın hepsini ayrı ayrı yazması.benim gibi ingiliz köpeği bir mühendis adayı için; ingiltere'de mühendislik yapan, futbolu seven ama futboldan ziyade taraftarlığı seven,yazı dili mükemmel ve herşeyden önemlisi ingiltere'de mühendislik yapan :D joe jonese ateşdağlı kadar iyi bir rol model olmazdı herhalde.kendisinin herhangi birine rol model olma çabası olmadığına eminim orası ayrı mevzu...neyse insanları anlatmak çok zor benim daha bu kadar yazı yetim yok...uzun lafın kısası okuyun ve okutun efendim.kendisi 10 numara yazılar yazıyor.

ps:aldığım fotograf kendi yazılarından tamamen izin alınmadan koyulmuştur.bir gün haberi olurda yok efendim istemem ben öyle şey derse asla alınmam gücenmem paşa paşa kaldırırım.çünkü kendi de anlattığı gibi burda biraz zor durumda:D

No comments: