Tuesday, December 2

yol bir yere gitmez...



B says:
dinldm onu
sen npyn
a.q sabah okul var
K says:
valla sorma
B says:
sikcem sıkıldım4
K says:
o kadar bunaldım ki bu ara
hep aynı şeyler ya
hiç bir değişiklik bi aksiyon olmuyo
B says:
ne arıyosun
K says:
hep falan filan peşindeyiz
ya bişi aradığım yok
ama abi hep bişeylerin peşinden mi koşcaz aq
B says:
glba evt
K says:
yani ne biliyim okul bitsin işe giriyim para kazaniyim araba aliyim ev aliyim yazlık aliyim emekli oliyim
bu mudur amına kodumun hayatı
B says:
bnce değil de
öle olmak zorunda oluyo
açıklaması zor ama öle
K says:
ya olay her türlü buna bağlanıyo
herkes bunun farkına bundan rahatsız
ama yapcak bişyede yok
B says:
ebet
olsun körfezsporun var
K says:
bak gerçekten beni sevindiren mutlu eden tek şey kocaelinin gol atması
abartmıyorum
yani yapmacık yapmacık seviniyorumda bazı şeylere
en içten bağıra bağıra sevindiğim sikimsonik bir oyunda topun çizgiyi geçmesi
bu kadar çaresiz haldeyim anliycağın



ee gençler keyifsizliğimiz bundan bu aralar...mezuniyet sendromu falan mı acaba...kesin bunuda daha önce yaşamış onbinlerce insan vardır ve herbiri gibi ben kendimi ilk zannediyorumdur.

No comments: