Tuesday, February 17

Bozo'ya mektup...


Madem düzenli olarak yazamıyorum bari okay karacan tarzı salı günleri yazayım dedim.hem madem acetoyu taklit ediyoruz tam olsun dimi.hoş ben okay karacan gibi trt yıllarımda bir maç anlatımı için prag'da olduğumuz sırada.. tarzında girişler yapamam ama kendi çapımızda yazalım.sonuçta bozo'da kendini aceto zannediyo ama sorun bakalım bordeux'da kaç restaurant adı biliyo:) size en fazla önereceği mcdonaldsda gençtürkselle menü yiyindir.

posta başlarken aklımda yine hiçbirşey yok( hiç bir şey ayrı mı yazılıyodu bilmiyorum araştırmıycamda)içimden geldiği gibi yazmaya çalışıyorum, zaten binlerce okurumuzun desteği olmasa hiç bu işe bulaşmazdım.en son yazdığımda hayatın monotonluğundan, herkesin aynı şeyleri yaşadığından , aynı dizileri izlediğinden ,aynı şeyleri yiyip çok farklı bişi yapmış gibi bahsetmelerinden , adeta bir algoritmayı sırayla yaşadıklarından falan bahsetmiştim.trainspotting'i izledim fikrim değişti.(sanki bi tek sen izledin trainspotting'i öküz 15 senelik flim o hıyara bak yaaa ) dediğinizi duyar gibiyim.ama ben yeni izledim napiyim.şimdi de bu filmi sadece ben izlemişim ve çok değişik bişeymiş gibi size anlatıcam.aslında fikrimi değiştiren olay trainspotting filminin de teması olan işte insanlar hep aynı şeyleri yapıyo farklı olun kafanıza göre takılın diyip bunu ciddiye alan gençlerin olayı nasıl götlerinden anladıklarıdır.ha bu blogu okuyup kaç kişi yaşam hakkındaki fikirlerini sorgulayıp yaşam tarzını değiştirmiştir bilmiyoruz(bal gibide biliyoruz 0-yazıyla=sıfır- işte :).maksat muhabbet olsun yazıyoruz yine de.neyse filme dönecek olursak trainspotting'deki gençler olayı farklılaştırmak adına uyuşturucu falan kullanıyolardı çok korktum yani biz de farklı olmaya çalışalım ama uyuşturucu kullanmayalım ,bide emo da olmayalım o daha da kötü sanki.hepsini boşverin aslında ders çalışalım çalışalım çalışalım akademik kariyer filan yapalım.en büyük sosyalliğimiz klavye olsun.ileride çocuklarımıza anı olarak ''ben senin yaşındayken dakikada 1500 kelime yazardım not ortalamamda 3.80 falandı diye anlatırız.netice de demek istediğim ne trainspotting olalım ne de dakikada 1500 kelime yazalım.e ne yapalım be amugagoduumm sesleri kulağımda çınlıyor yine.yine bilmiyorum. ayşe's worl okuyup mor kurabiye yapıp yiyip sevgi pıtırcığına dönüşebiliriz mesela.blog bu : aysesworld.blogspot.com.neyse bugünlük bu kadar saçmalama yeter diyoruz , elalemin bloguna da bok attıktan sonra postu sonlandırmanın zamanı geldi.okay karacan gibi başladım onun gibi bitireyim bari; haftaya kocaelispor altyapısını mercek altına alan 4 satırlık bir postla buluşacağız inşallah.sevgiyle kalın...

No comments: