Monday, February 2

yangında ilk kaçacak!!


son transfer bombamız fatih akyel...bir önceki postta gençlerden falan bahsediyodum başkan bu hareketiyle tam anlamıyla devre arasında yaptığı 2-3 olumlu şeyide skip attı.. yahu şu takımın neresinden tutsakta ayağa kaldırsak diye bakıyoruz ama yönetim aşağı çektikçe çekiyor. sefa sirmen döneminden sonra bizi daha iyiye taşıyan bir yönetim gelmedi ne yazık ki herbiri kocaelispordan çaldıkça çaldı...sadece maddi anlamda değil hatta fazlasıyla manevi anlamda...fatih akyel transferi hem maddi hem mani anlamda çalmaktır bu takımdan...


eğer gün gelirde fatih akyel, uğur daşdemiri ilk 11'den keserse ve buna da taraftardan hiçbir tepki gelmezse benim için serhan gürkan'da kostad'da kapanır gider biter.
serhan gürkan'da kendi çıkarlarının peşinde sürünür gider umarım.

fatih akyele verilen paranın 1 kuruşu cebimden çıktıysa haram zıkkım olsun çünkü yarım kuruşunun yönetimden birilerine gittiğine adım gibi eminim..

he bide taktik falan yazmadımda geçen 2 maçta 3-5-1-1 oynayan takımın neresinde oynayacak onuda futbolun efendileri cevaplar artık.

No comments: