Sunday, February 22

maç öncesi notları


blog kalabalıklaştıkça yazmak daha keyifli oluyor. ama bulgaristandan hala yazı alamadık. basih bombalarını 4 gözle bekliyoruz.

maç öncesi notlarında söyleyecek birkaç ilginç detay var.

*maçın hakemi deniz çoban. trabzon-kocaeli maçınında hakemiydi. birinci golde bi olaylar olmuştu ama hatırlayamadım şimdi, ee balık hafızalı milletiz sonuçta. neyse insanlık halidir diyip geçelim.

*galatasarayın son puan kayıpları neticesinde bizim samiyenden puan çıkarma ihtimalimiz çok zayıf. kayseri maçında ''bizim başkana göre'' hakemin iddaa oynaması sonucu kaybetmiştik bu maçta hakem iddaa oynar mı bilmem ama iddaa oynamak maç kazandırıyosa bizim başkanın bol bol kocaeliye oynamasını tavsiye edebilirim.

*Antrenman el topu ile başladı, 15 dakika oynanan bu oyundan sonra futbolcular 5'e 2 oynadılar ve daha sonra...(resmi site)... ya ben bu 5 e 2 'yi anlamadım gitti. türk futbol tarihinin en çok kullanılan idmanı. ben c gençte oynarken 5'e 2 vardı hala 5 e 2 var. ne 5e 2'ymiş arkadaş. hayır 62den tavşan yapılır ama ben dünyada 5' e 2 den fayda sağlayan bir topçu görmedim. hayır birşey değil 5'e 2de bile 3 pas yapamıyoruz ki.

*neyse durum bu kadarda karanlık değil. benim puan beklentim var olmazsada olmaz körfezimden önemli değil. maçtan sonra görüşmek üzere.

bu maç levent kartop yerine m.hacımurat oynarsa maç sonu notlarında bu duruma 5'e 2 kadar yer ayırırım. daha ağır muamele yaparım.

No comments: