Monday, February 9

onlardan bunlardan üç bölü dört tane


kocaelispor tat vermedikçe yazıların arası açılmaya başladı. schakal'dan çakma aceto ünvanını aldım alalı üslup benzemesin diye iki cümleyi bir araya getiremez oldum zaten. gerçi blog dünyasında uzun post pek tutulan bir olgu değil fakat bizimde herhangi bir yerinden tutulduğumuz söylenemez.

sivas maçını izlemedim e malum her zaman özlem futboldan ağır basmakta. fakat yorumları okudukça izlemiş kadar oldum. herkesin ağzına doladığı taner... top ezdi, dağa taşa vurdu pas vermedi gibi gibi gibi..e tabii bizim memlekette herkes futbolcu herkes antrenör. her adamın formsuz olduğu maç olmasını bir türlü kabullenemedik. 2 hafta gol atamayan golcü tü kaka ama yatarak oynayan zamane ''10'' numaraları yıldız. ya bırakın allansen.

sivasa bu ligdeki her takım kaybedebilir. göze hoş gelmeyen fakat kazanan bir ekol oluşturdular. ki genelde kazanan ekoller göze hoş gelmez dünya futbolunda (bkz:italya, almanya,yunanistan, fenerbahçe vs. vs.) fakat burda kocaelispor olarak dikkat etmemiz gereken kamanan transferi. blog ''yazmayanlarından'' feratın demesine göre 207 bin $ toplam maliyeti. kocaelispor'un oynatmadığı serdar kulbilgeye verdiği yıllık maaş 1 milyon $. düz adam 4 kamanan eder diyor siz ne dersiniz bilmem. ama ben 4 tane kamanan gibi adamla en azından konya,hacettepe,denizli, ankaragücü vb takımları rahatça altına alırsın diyorum...serhat ve kemale verdiğin paraylada 3/4 (üçbölüdört) tane tabata getirsen gaziantep, ankaraspor en olmadı bursa kadar takım olursun...tabi başında güvenç kurtar,yılmaz vural, ümit kayıhan, mesut bakkal v.b. olmazsa.

edit:bütün yazım kurallarını üst üste koyup katlamışım elimden geldiğince düzelttim neyse zaten mevzu ana fikri anlamak. okumadan yayınlarsan böyle olur diyip kendime ayarı veriyim dedim

No comments: