Friday, February 13

maç öncesi notları


kayseri kocaeli maçı öncesinde ufak gözlemler paylaşmak izledim. yazdıkça akılda kalsın diye.

*kocaeli'de bu sene geçen seneki desteğin heyecanın onda biri yok. forumlarda maçı konuşan kimse yok. futbolcular içinde durum faklı değil sanırım. yeni ''yıldızımız'' fatih akyel gitmiş hala gs, fb hakkında konuşuyor.

*yıllar önce maçlara gitmeye başladığım yıllarda ismetpaşa'ya gelen takım 4 golden az yerse dua eder giderdi şimdi biz dua edenlerden olduk.

* 7-0 kaybettiğimiz beşiktaş maçından eve döndüğümde televizyonda mustafa denizli vardı. 1-0 yenilmekle 7-0 yenilmek arasında fark yok ben 1-0 ı çıkartmak için açık futbol oynattım sonuç bu oldu demişti. o zamanda takdir etmiştim şimdi de çok takdir ediyorum. geçen hafta sivasa öncesinde gençlerbirliğine karşı 1-0 mağlubiyete bile yatmaya çalışan takım değildi benim kocaelisporum.

*sünnet düğünümde tribünümüzün önemli ağabeylerinden birisi bana büyük takımları avrupa'da desteklemediğini onların oradan gelen parayla bizi ezdiğini anlatmıştı. o bunları anlatırken şimdi benim olduğum yaşlardaydı. bende tam onun gibi düşünüyorum şimdi...

*geçen sene ki hava geçen sene ki hava diye bağıran klavye otoritelerine önerim geçen seneki maçlardan bir tanesini alıp izlemesi. bu takım hangi maçta 5 tane üst üste pas yapmış bana bi anlatması. tek taktiği tanere top şişirip seken topu tanere atıp gol yapmasını beklemek olan kocaelispor'un havası bu senede varda bank asyada değiliz.

*4 büyüklere 4 çeken taner'in bu maçlardaki şansı adam markajı yememiş olması. yedikleri golü çıkarma olasılığı yüksek olan takımlar tanere adam markajı uygulamadı. o da boş bulduğu pozisyonlarda golü yazdı. fakat anadolu takımları doğal olarak kocaelispordan yiyecekleri bir golü çıkarmak çok zor olacağından işi baştan sıkı tutup tek hücum silahı olan taneri kilitliyorlar. böylece 2. 3. adamlar yardıma gelmedikçe takım ciddi gol sıkıntısı yaşıyor. size herkesin bildiği küçük bir sır vereyim mi? kayseri sıkı markajla oynuyor.

*bir önceki notla alakalı olarak ahmet dursun niye gitti sorsam yok yok sormiyim cevabı duymak beni daha da kahredecek.


inşallah maç sonrası notları daha olmulu olur.

No comments: