Sunday, February 15

maç sonrası notları


*kocaelispor sezon başından beri oynadığı en iyi 60 dakikaya rağmen kaybetti. sezona böyle başlasaydı takım kesinlikle küme düşmezdi.

*kocaelisporun tozlukları ve formaları mükemmeldi. forma celticten araktı araktı fakat tozluklarır hastası oldum en kısa zamanda bir çift edinicem. edit: edindim

*60. dakikadan sonra kocaelispor oyundan zihinsel olarak düştü. penaltı çalınmayabilirdi ama benim kızıdığım hakemin tutumu. kayserinin gol atamayacağını farketti ve penaltı kovalamaya başladı. yakaladığı ilk pozisyonda da çaldı. aslında düşündüklerimin 10 da 1 ini yazıyodum. hakem hakkında bol sinkaflı düşüncelerim var. bir pozisyonda faulü kocaelipora çalarken kocaeli tarafını göstermesi niyetini açıkça gösterdi.

*kayseriden olmaz. hakemin ince ince maçı işlemesi olmasa bu maç böyle bitmezdi.

*mehmet topuz seni kınıyorum ve sana laflar hazırladım. golden sonraki hareketlerin en ince tabirle çirkeflik.

* taner >= henry

*ah be agbetu bide pas vermeyi öğrensen
*13 numara mazowa adamsın. büyüksün...
*son dakikada kaybettiğimiz kimbilir kaç puan oldu.


son ve kişisel hatun yarın yolcu...gitmese iyiydi be

No comments: